每週詩歌

2009年12月12日星期六

Revelation啟示錄 2:26-28

“那得勝又遵守我命令到底的、我要賜給他權柄制伏列國.他必用鐵杖轄管他們、〔轄管原文作牧〕將他們如同狛戶的瓦器打得粉碎.像我從我父領受的權柄一樣. 我又要把晨星賜給他。 ”

“To him who overcomes and does my will to the end, I will give authority over the nations--'He will rule them with an iron scepter; he will dash them to pieces like pottery'-- just as I have received authority from my Father. I will also give him the morning star. ”

(Revelation啟示錄 2:26-28)

沒有留言:

發佈留言