每週詩歌

2010年5月23日星期日

Habakkuk哈巴谷書 3:18-19

“然而我要因耶和華歡欣、因救我的 神喜樂。主耶和華是我的力量.他使我的腳快如母鹿的蹄、又使我穩行在高處。這歌交與伶長、用絲弦的樂器。”

“yet I will rejoice in the LORD, I will be joyful in God my Savior. The Sovereign LORD is my strength; he makes my feet like the feet of a deer, he enables me to go on the heights. For the director of music. On my stringed instruments.”

(Habakkuk哈巴谷書 3:18-19)

沒有留言:

發佈留言