每週詩歌

2010年6月16日星期三

Matthew馬太福音11:28-29

“凡勞苦擔重擔的人、可以到我這裡來、我就使你們得安息。我心裡柔和謙卑、你們當負我的軛、學我的樣式、這樣、你們心裡就必得享安息。”

“Come to me, all you who are weary and burdened, and I will give you rest. Take my yoke upon you and learn from me, for I am gentle and humble in heart, and you will find rest for your souls.”

(Matthew馬太福音11:28-29)

沒有留言:

發佈留言