每週詩歌

2012年7月19日星期四

John 約翰福音10:11,14

我是好牧人、好牧人為羊捨命...我是好牧人.我認識我的羊、我的羊也認識我

I am the good shepherd. The good shepherd lays down his life for the sheep...I am the good shepherd; I know my sheep and my sheep know me.

わたしはよい羊飼である。よい羊飼は、羊のために命を捨てる。  ...わたしはよい羊飼であって、わたしの羊を知り、わたしの羊はまた、わたしを知っている。

(John 約翰福音10:11,14)

沒有留言:

發佈留言